Klein berichtje - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu Klein berichtje - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Klein berichtje

Door: Polotjes

28 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo even een klein berichtje uit Las Vegas.

We zijn wakker geworden om 5:15 en we lagen in bed om 21:30 Las Vegas tijd :D
het was wel wat om toch zo lang wakker te blijven ik kan niet slapen in een vliegtuig dat is wel jammer.

zo nu onze eertse volle dag in Vegas, het wordt vandaag 41Graden dus we zullen niet veel buiten zijn maar de hotels zijn groot zat dus no problemo :D

de kamer is dit jaar met strip view en op de 30 etage niet de hoogste maar dit is ook wel leuk.

vanavond zullen we wel meer tiepen maar we moesten wel even iets laten weten.

Groetjes De Polotjes uit het zonnige Las Vegas!!!!!!

ps Lucky Gedraag je wel he dus lief zijn!

• 28 Augustus 2007 - 18:45

Wil Vennik:

Mooi weer bij jullie. Lekker om ook even bij het zwembad bij te komen. In welk hotel zitten jullie??

• 28 Augustus 2007 - 18:54

Valkies:

Hallo daar,

Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen en wat een weer zeg :D kijk maar uit dat je niet verbrand. Dit is alweer onze zoveelste poging om een berichtje te plaatsen maar iedere keer geeft hij fout aan. Dus als het nu lukt, veel plezier vandaag en geniet ervan.

groetjes de valkies

• 28 Augustus 2007 - 19:45

De Blommetjes:

hallo wat warm zeg pfff.ga toch zwemmen hahah.Nou ben vandaag met lucky naar de dierenarts geweest .hij heeft een blaasontsteking dus een spuit antibiotica en pijnstillers.het moet nu snel over gaan.enne plasse kan die niet goed maar eten des te meer die hongerlijer.nog veel plezier tot schrijfs
    dikke kus van ons alllemaal

• 28 Augustus 2007 - 20:06

Dini En Rene:

Hey Polotjes,

Pfffff wat een hitte zeg dat zou ik echt niet uit kunnen houden daar.
    Maar aan de andere kant...het is beter nat te worden van de warmte dan van de regen he!
    We wensen jullie heel veel plezier nog en we zijn benieuwd naar al jullie belevenissen

Groetjes
    Dini en Rene en de Kids

• 29 Augustus 2007 - 16:17

Polotjes Wij Zelf :

Hallo wil wij zitten in Circus Circus

• 29 Augustus 2007 - 20:08

Tientje:

Even voor de mensen die ook een foutmelding krijgen bij het versturen van een reactie.
    Dit is denk ik een fout van de site:waarbenjij.nu
    Ik lees dit probleem nm. ook bij iemand anders die ik volg op waarbenjij.nu

• 30 Augustus 2007 - 04:16

Rayes:

Rayes25 Aug 2007 19:24 uurHoi Polotjes!

Lange tijd niet gesproken.

Zitten jullie er alweer!!!!!!!

Wij hadden graag zelf ook gegaan dit jaar, maar we hadden iets andere plannen en uitgaven.
    Wij zijn op 09-08-07 getrouwd.

Volgend jaar gaan wij zeer zeker wel.
    Het is nog een heel eind weg, maar ja je moet ergens naar uit kijken!

Op het forum heb ik het er ook al even over gehad onder de titel Las Vegas 2008!
    Lijkt mij gezellig om met een hele groep te gaan.
    Maar goed zover is het nog lang niet....

Bij deze wensen wij jullie heel veel plezier!
    We zullen jullie verhalen weer enthousiast gaan volgen.

Groetjes Rayes (Raymond & Ester)

Have Fun!