Te warm - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu Te warm - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Te warm

Door: Polotjes

29 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal,

hoe is het daar, hier is het te warm het was gissteren een top van 44 Graden, dan is het toch beter in oktober om te gaan :D Maar gelukkig heeft elk hotel een heel goed werkende airco :D

Door de warmte merk je wel dat je heel snel moe bent en dat je niet zo veel doet als andere jaren!

We zijn even wat winkels in geweest ff snuffelen is ook wel een keer wat anders, ook zijn we er achter gekomen dat bij de Ferari winkel geen baby kleding meer te krijgen is helaas :(

Wat we vandaag gaan doen weten we nog niet, maar we doen het wel rustig aan want het wordt vandaag weer zo warm!

Misschien dat we in de bus blijven zitten en zo rond kijken :D nee toch niet.

We komen net van het Circus Circus onbijt buffet en dat lekker (geen draatjes vlees) :D maar dat hebben we gisteren op.

Zo dat was het weer voor nu tot de volgende keer maar weer.

Groetjes uit Vegas

De Polotjes @ Circus Cirucs

Ps doe lucky sterkte wensen doei doei

• 29 Augustus 2007 - 20:03

Tientje:

Te warm!!! Ik zal wat kou van hier jullie kant op sturen, als jullie dan wat van jullie deze kant uit blazen.
    Maar ik kan me voorstellen dat als je wat wil gaan bekijken het bij deze temperaturen al gauw te warm is.
    Jullie hebben nog lang daar, dus doe het lekker rustig aan, je hebt vakantie!
    Zweetse en tot het volgende bericht.
    The Gassdonkeys

• 29 Augustus 2007 - 20:35

Rayes:

Hoi Polotjes!

Lange tijd niet gesproken.

Bijna mogen jullie weer!
    Wij hadden graag zelf ook gegaan dit jaar, maar we hadden iets andere plannen en uitgaven.
    Wij zijn op 09-08-07 getrouwd.

Volgend jaar gaan wij zeer zeker wel.
    Het is nog een heel eind weg, maar ja je moet ergens naar uit kijken!

Op het forum heb ik het er ook al even over gehad onder de titel Las Vegas 2008!
    Lijkt mij gezellig om met een hele groep te gaan.
    Maar goed zover is het nog lang niet....

Bij deze wensen wij jullie heel veel plezier en een goede vlucht.
    We zullen jullie verhalen weer enthousiast gaan volgen.

Groetjes Rayes (Raymond & Ester)

Have Fun!

• 30 Augustus 2007 - 04:13

Wil Vennik:

Hallo Polotjes

Was even beniewd in welk hotel jullie zaten op de 30e verdieping. 44 Graden is mij wel iets te warm. Ik mag 9 september en dan hoop ik toch wel enkele graden lager. Ben ook van plan weer een dagje naar de Gran Canyon te gaan (wil over het glazen plateau lopen) en dat is geen doen met die 44 graden. Wens jullie weer een fijne dag en tot schrijfs.

• 07 September 2007 - 21:33

Jo En Cis:

hoe gaat het daar is het nog zo warm breng maar wat mee hiet is het 19 graden hoe lang blyf je nog de groetjes en kusjes van ons