Outlet - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu Outlet - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Outlet

Door: De Polotjes

02 September 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren naar Hans Klok geweest was een leuke show, we zaten best wel goed en Hans Praat af en toe gewoon NL :D en dat is dan wel weer raar om te horen.

Pamela ziet er goed uit heel sexy en zelf zij praat NL ze heeft het geleerd en wat zij ze : Neuken in de keuken :D

In de Stratosphere hebben we geeten we hebben de helft van het buffet overgelaten voor jullie an en peet :D
ze zijn er op voor berijd dat jullie komen.

Het was gisteren heel erg druk overal niet normaal maar dat komt door laborday dat is hier een vrij weekend.

Vandaag gaan we naar The Outletstore, even winkelen zijn maar 100 winkels dus we zullen zo klaar zijn. LOL :D

Het wordt vandaag weer iets warmer als anders zo rond de 45 Graden maar dat is in deze tijd van het jaar normaal ;)

Zo dat was het weer voor vandaag wij gaan winkelen en zien jullie morgen wel weer houdoe.

Groetjes De Polotjes

• 02 September 2007 - 19:23

De Blommetjes:

fijn die pamela; dat ze zo goed nederlands speekt haha.
    shop till you drop is wel van toepassing denk ik zo. fijn te horen dat jullie het naar jullie zin hebben,jammer dat het te warm is maar een kleinigheidje hou je toch.met lucky gaat het weer goed hij is weer de oude. nou de groetjes en tot schrijfs xxx

• 02 September 2007 - 19:30

De Blommetjes:

heb trouwens gemaild met de pagina wacht op antwoord en hoop dat de "storing"verholpen wordt