Rio - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu Rio - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Rio

Door: De Polotjes

Blijf op de hoogte en volg

03 September 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag gaan we naar Hotel Rio kijken naar de show in de lucht, moet heel leuk zijn dat weten wij niet daarom gaan we kijken :D

We hebben heel wat sms'jes verstuurd vandaag is ook wel een keer leuk om te doen.

Even dadelijk naar Hotel Parijs daar binnen "wippen" misschien dat we nog ff de Eifel in gaan maar dat weten we niet, misschien te druk.

Het wordt vandaag weer lekker warm een max van 43 Graden dus een stuk koeler :D

We hebben al veel gegokt maar geen grote prijzen gewonnen :( maar dat komt nog wel een keer, laten we hopen.

Het is echt druk overal, je kan wel zien dat er zoveel vrij zijn, maar vanaf morgen wordt het een stuk "rustiger" wat je hier rustig kan noemen. :D omdat dan heel veel weer gewoon moeten werken.

Nou dit zijn de laatste 3 Volle dagen hier in Las Vegas we gaan 6 september door naar New York, wordt heel vroeg we moeten al om 5:15 op het vliegveld zijn :( maar dat komt wel weer goed.

Iedereen een prettige dag veder en tot de volgende keer maar weer.

Groetjes De Polotjes

  • 03 September 2007 - 18:41

    Opaenomadebrouwer@ho:

    hoi cristelen giovani
    hoe gaat het ik denk wel goed
    heb je mijn mail ontvangen de laaste keer ik hoop van wel
    het is daar wel mooi
    als ik de loto wint dan ga ik ook
    groetjes tante tonnie

  • 04 September 2007 - 07:26

    Mirella :

    Test...xxx

  • 04 September 2007 - 07:35

    Mirella:

    Heey hij doet het.....Rhnkx voor het maken...
    Nou hier ben ik dan hoor alles meegelezen jammer dat ik niet op tijd was om Celine de grtjs te doen maar dat hebben jullie vast voor me gedaan...
    Ben je nog achter de magische verdwijningen van Hans Klok gekomen?
    Vertel er maar alles over als jullie terug zijn..
    Wat een hitte is het daaro zeg!
    Hopelijk is het in New York wat beter uit te houden..
    Ik wens jullie heel veel plezier nog zo ver over zee...

    Een super knuffelkus
    Mirella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 September 2007

Thuis :(

12 September 2007

Laatste dag

11 September 2007

09-11

11 September 2007

Veronica

10 September 2007

All loops

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 49491

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2007 - 13 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: