Imparial Palace - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu Imparial Palace - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Imparial Palace

Door: De Polotjes

04 September 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo gisteren naar de Rio geweest, heel mooi en gezellie hotel we hebben 2 X de show bekeken en die was heel leuk.

We zijn ook daar wezen eten bij het Carnaval Buffet, die is dus echt veel beter als die van Circus Circus maar die is ook goed voor die prijs.

Vandaag gaan we naar Imperial Palace even daar een kijkje nemen we gaan daar ook even uit eten en naar "oude" en nieuwe auto's KIJKEN niet kopen :D

Vanavond gaan we naar Stratosphere we zijn daar nog nooit s'avonds geweest dus zal wel heel mooi zijn dan zien we allemaal lichtjes. :D

Morgen is de laatste volle dag in Las Vegas en ook meteen de afspraak met mensen van het Forum bij de Belagio om 23:00 wij zullen er zijn maar niet zo heel lang blijven, we moeten om 5:15 al op het vliegveld zijn dus al om 4:45 vertrekken :( pffff
Dat wordt dus heel veel koffie drinken om wakker te blijven, maar dan gaan we naar New York en das toch ook wel weer leuk.

Groetjes De Polotjes (nu nog Las Vegas binne kort New York)

Ps knuffel aan Lucky hoop dat het goed gaat met zijn blaasje :D

• 04 September 2007 - 19:24

Hosjes:

geniet nog maar even van het warme weer het weekend gaat het regenen in new york veel kijk plezier en tot gauw

• 06 September 2007 - 12:42

Mamma: