Hop on Hop of - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu Hop on Hop of - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Hop on Hop of

Door: Polotjes

08 September 2007 | Verenigde Staten, New York

Zo we zijn gisteren even rond gaan kijken in New York, we zijn meteen maar met de Hop on Hop of bus mee gegaan, daar mee kan je de mooiste stukken van New York bekijken, de bus stopt daar je kan rustig kijken want om de 10 tot 15 min komt er een nieuwe bus aan. (werkt perfect)

We hebben goed kunnen uitslapen vandaag dat is geen probleem, komt denken wij door de "slecht" airco, in Las Vegas is hij een stuk beter.

Vandaag gaan we weer met de Hop on Hop of bus mee maar nu uptown gisteren was dat Downtown en vandaag gaan we ook nog de avond rit doen daar kan je niet bij uitstappen en duurt 2 uur, lijkt ons wel leuk om te doen. :D

Het wordt vandaag bijna 31 graden maar het lijkt hier warmer als in Las Vegas? raar he maar dat komt omdat het hier erg vochtig is en hoge gebouwen staan dus blijft de warmte "hangen".

We hebben gisteren ook nog even een Pizza gehaald was een 14" maar morgen gaan we voor de 18" pizza kijken of we die op kunnen :D dat zal wel lukken.

Nou we gaan er weer van tussen de groetjes aan iedereen houdoe war

De Polotjes

• 08 September 2007 - 23:19

Christel Zelf:

hallo allemaal de groetjes van ons en speciaal voor frans(24) en wendy (16) van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. groetjes vanuit de big apple christel en giovanni