All loops - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu All loops - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

All loops

Door: Polotjes

10 September 2007 | Verenigde Staten, New York

We zijn vandaag heel erg druk bezig geweest met rond toeren in de bussen van de Hop on Hop of, we hebben nu Uptown en brooklyn gedaan die waren heel mooi we hebben veel foto's en gefilmt. we zijn net terug van de nightloop die dus zoals het al verklapt savonds rijd :D

Die is wel heel erg mooi maar de chauffeur had heel erg veel haast dus dat was wat minder maar wel mooi als je New York ziet als er zoveel lichtjes aan staan.

Brooklyn is heel anders als Manhatten en het is toch New York, we zijn ook nog even naar little Itlaie en China town geweest dat is ook heel leuk, alleen werdt ons verteld dat Little Italie een stuk kleiner is geworden omdat er eigenlijk een snelweg door die plaats gebouwt zou worden daarom zijn er veel weg gegaan maar veel mensen waren er op tegen en is dat dus niet door gegaan. (misschien dat ze nog ooit terug komen?

Het was vandaag weer lekker warm het was 32 Graden en we zijn goed verbrand maar geen pijn gelukkig.

Nog even en dan is het 11 september en dan gaan we kijken bij Ground zero we mogen er dan niet bij komen alleen als je bent uitgenodigt en dat zijn we niet.

We gaan morgen wel even richting Het WTC want er is al veel te doen om 09-11 natuurlijk, zoals we hebben gehoord hebben ze voor al de slachtoffers een vlag geplaatst in battery park dat willen we even gaan bekijken en dan meteen even wat foto's van vrouwtje vrijheid maken. :D

nou weer een drukke dag dus de groetjes en tot schijf ze (tiepen dus)

De Polotjes

• 10 September 2007 - 05:48

De Valkies:

Zo wij zien dat jullie het nog steeds naar jullie zin hebben.
    Hadden jullie je eigen niet ingesmeerd,dat moet je altijd doen .
    Hoop dat jullie nog mooie foto;s maken,en misschien kan je toch nog redelijk dicht bij komen op 09-11.
    Groetjes De Valkies

• 10 September 2007 - 17:19

Opaenomadebrouwer@ho:

hoi cristel en giovani
    ik heb de mail gelezen jullie zijn verbrand kijk maar uit dat de vellen er niet op komen
    jullie hebben wel plezier en dat moet ook
    nauw de groetjes van tante tonnie
    en ome theo tot gauw

• 10 September 2007 - 18:40

De Blommetjes:

fijn te horen dat jullie het naar je zin hebben.
    Zat ik ff fout hahaha ik dacht echt maandag pas!!!! dat komt omdat ik de reisbeschrijving kwijt ben.
    nog veel plezier enne pak nog maar een extra hamburger(ook al komt die je neusgaten uit)voor mij.
    de groetjes en knuffel van de blommetjes

• 10 September 2007 - 22:21

Jo En Cis :

zie dat jullie het naar je zin hebben de vacantie zit er weer byna op hoop jullie weer gauw te zien liefs van myn en een dikke kus groetjes