Veronica - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu Veronica - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Veronica

Door: Polotjes

11 September 2007 | Verenigde Staten, New York

Zo het was weer een drukken dag en wat denk je regen ja ja hier regen 15 Min en wat denk je WEER KEI WARM maar wel weer beter als regen.

We hebben weer even gehopte meteen even naar de "wtc" gegaan veel camera ploegen niet normaal een media circus is het hier.

voor ons Hotel waren ze aan het filme voor een serie welke weet ik zo even niet heb er wel foto's van gemaakt.

Op Walstreet wordt vannacht een film opgenomen Lost In Vegas ? maar dan in New York ? :D

En in Central Park waren de opnames bezig van onze eige Veronica dat was zeker leuk om Nederlands te horen, de show begint 4 oktober welke show hebben we niet gevraagd (stom he) heb wel foto's gemaakt er was een meid bij die leek heel veel op Faja Lourens van GTST (die met die neppers) :D
Er was wel een meid daar hoorde wij de naam van en dat was Veronica ook toepasselijk dus even opletten 4 oktober :D.

We zijn flink weze lopen in CP is echt een mooi park je ziet er van alles zelfs een klein pretparkje in een park, en heel wat koikarpers en schilpadden.
We zijn ook nog bij de film plaatsen geweest van Home alone bij die brug en waar die duiven allemaal komen kei leuk allemaal.

Straks gaan we gewoon even rond lopen nu even rustig aan doen geen foto's maken of filmen. :D

nou iedereen weer de groeten en tot de volgende keer maar weer doei doie en houdoe

De Polotjes

• 10 September 2007 - 23:59

Collega:

Fajah heeft geen neppers !!!
    En wat is een Kooi karper :)

• 11 September 2007 - 04:50

Louis:

Veronica is momenteel bezig met de opnames voor een nieuw programma.
    er strijden diverse meisje tegen elkaar. De winnaar mag meedoen in een videoclip van een bekende groep/zanger/zangeres.

Dus wat je heb gezien wordt over een paar weken pas uitgezonden in Nederland.. dus voor jou een klein primeurtje..:)

• 11 September 2007 - 06:48

Wilbert En Miranda:

zozo weer veel mee gemaakt en waneer zien we de foto`s lol ik wens jullie nog veel plezier en hoe is het eten daar ?lol

• 11 September 2007 - 17:39

Nicolay:

Heel apart om op 9-11 in NY te zijn. Hier wordt er veel meer bij stilgestaan dan in andere steden. Vorige jaar zat ik in Vegas en daar zag je eigenlijk heel weinig van. Geniet van het mooie weer en van de bekende BN-ers.

Nicolay
    www.ilovelasvegas.nl

• 11 September 2007 - 19:58

De Blommetjes:

kei leuk eigenlijk die bekende kooikarpers hahaha meligggggggg ik zie de fotos wel doei xxxx