09-11 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu 09-11 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

09-11

Door: Polotjes

11 September 2007 | Verenigde Staten, New York

Heel druk allemaal hier in New York met 09-11 niet normaal meer en heel raar om mee te maken we zijn niet naar de wtc plaats gegaan dat vinden we net iets te ver gaan, we zijn op vakantie kunnen we dat verdriet niet bij hebben.

Wel waren veel straten afgesloten zodat de mensen die er wel bij waren snel weer weg konden, zonder op de drukt te hoeven wachten van New York, nee 09-11 is wel iets voor de mensen die er echt iets mee te maken hebben gehad maar ook wij mogen het niet vergeten.

Ook hier in New York zijn er heel veel mensen die gewoon door gaan met het dagelijks leven zonder er echt bij stil te staan dat het 09-11 is.

Morgen al weer onze laatste dag in New York dan komen we weer naar Nederland :( we vertrekken om 17:35 vanaf JFK naar Amsterdam.

We gaan zo meteen nog ff uiteten en dan even wat rond hangen in New York nog even snuiven nu het nog kan :D

Groetjes De Polotjes

• 11 September 2007 - 21:08

Nicolay:

Ja, aan al dat leuks komt een keer een eind. Geniet nog lekker van je laatste dag.

• 11 September 2007 - 21:47

Louis:

tja.. de tijd gaat snel als het gezellig is

• 12 September 2007 - 04:10

Rayes:

Aan alles wat leuk is komt helaas een einde.
    Maar dat neemt niet weg dat er altijd nieuwe leuke dingen voor je deur komen te staan haha!

Ben reuze benieuwd naar jullie foto's,zowel van Vegas als New York.

Geniet nog even van jullie laatste dag daar aan de overkant van de grote plas.

Tot lees!

Groetjes Rayes.

• 12 September 2007 - 04:31

Helma:

Christel,gefeliciteerd met je verjaardag meid en we zien je volgende week weer grtjs van ons allemaal x

• 12 September 2007 - 08:03

HELENTJE NETTEN:

CHRISTEL HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID,
    IK BEN JE NIET VERGETEN HOOR,
    IK HEB ALLES OP DE VOET KUNNEN VOLGEN VAN JULLIE ,LEUK HOOR.
    MAAR WAT GAAT DE TIJD SNEL HE?
    ALWEER NAAR HUIS ,EN WEER DIE DAGELIJKSE SLEUR,,,,,MAAAAR JA,WIJ WENSEN JULLIE NOG EEN FIJNE DAG EN EEN GOEIE VLUCHT TERUG NAAR HUIS,
    EN IK ZIE JULLIE VOLGENDE WEEK WEL WEER,
    GROETJES FAM NETTJES

• 12 September 2007 - 09:42

Dini En Rene:

Hey Polotjes,

Allereerst Christel van harte gefeliciteerd met je verjaardag(en Giovanni natuurlijk ook)
    Sjonge het zit er alweer op voor jullie.
    Maar het is volgens mij weer een supervakantie geweest zo te lezen in jullie berichtjes.
    Geniet nog maar van de laatste uurtjes en een hele goede vlucht terug.
    We zien jullie weer he!

Groetjes Dini en Rene en de Kids

• 12 September 2007 - 11:42

Rian:

Hallo Cristel allereerst van harte gefeliciteerd en ook je mannetje niet te vergeten al weer een jaar ouder en wijzer
    hopelijk hebben jullie er een gezellige dag van gemaakt en werd jij Cristel door iedereen gefeliciteerd.
    Ik geef jullie groot gelijk dat je de dag 9/11 geen verdriet kunt zien op zo'n mooie vakantie, maar wel bijzonder dat je er iets van meemaakt nu je daar bent.
    Nog hele fijne dagen daar, en een goede vlucht naar het ook wel leuke Nederland!!!!

• 12 September 2007 - 15:18

De Valkies:

Hallo (schoon)zusje en tante ook wij willen jou een hele fijne verjaardag wensen.
    Wij hopen dat je onze smsjes hebt gehad.
    Ga vandaag nog maar lekker samen eten,en geniet van die laatste dag big apple.
    Ook willen wij jullie een goede vlucht wensen,en we zien jullie van de week wel.
    Groetjes De Valkiesxxxxxxxxx