Bijna weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van polotjes3 - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: De Polotjes

26 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Zo hallo allemaal,

Morgen is het dan zo ver dan gaan we weer naar The USA eerst 10 dagen naar Las Vegas en dan 8 dagen naar New York.

We vertrekken vanaf Schiphol om 12:15 en komen als het goed is om 17:43 (dezelfde dag) aan in Las Vegas.

Hoe we het dit jaar in Las Vegas Zullen hebben kunnen jullie hier lezen, we zullen proberen elke dag hier iets te plaatsen. :D

Dat het dit jaar weer helemaal toppie wordt weten we nu al, dat kan ook niet anders!

We hebben op 5 september ook met mensen van het forum afgesproken en we hopen dat het kei gezellie wordt:D, maar daar twijfelen we niet aan.

Wil je weten welk forum hier het adres (link) http://www.lasvegastravelguide.nl/forum/index.php
Wil je mee kletsen op het forum wel even aanmelden.

Hier nog ff 2 adressen van andere jaren, misschien wel leuk om na te lezen?

nog even 2 linken :D voor het weer kunnen jullie dat bij houden.

deze is van Las Vegas

het ziet er maar slecht uit 39°C met regen maar het wordt 44°c dus kunnen we onze winter truien thuis laten :D

en deze is voor New York

Zo het is een lange text maar we hebben nu ook nog even de tijd :D

Nou iedereen de groeten en we zullen zoveel mogelijk hier in het dagboek zetten zodat jullie mee kunnen lezen.

De Polotjes (nu nog even thuis)

• 26 Augustus 2007 - 22:00

Dini En Rene:

Hey Polotjes,

We willen jullie een hele fijne vakantie wensen.En we zullen jullie op de voet volgen hier vanaf ons PC-tje in Nederland.
    Geniet er maar lekker van...we zijn jaloers op jullie!!!

Hele goede reis en tot het volgende berichtje.

Liefs Dini en Rene en de Kids

• 27 Augustus 2007 - 04:15

Wil Vennik:

Ik wens jullie een hele fijne vakantie en hopen dat jullie een goede reis heb gehad want volgens mij zitten jullie er al hoog en breed. Hou nog wat mooi weer voor mij over want ik mag pas over 2 weken (9 september)

groetjes
    Wil

• 27 Augustus 2007 - 17:02

De Witjes:

cristel en gio als je dit leest.had gisteren al een bericht verstuurt maar staat er niet bij bij deze nog een goede reis en veel plezier zal wel lukken zo ik jullie vanmorgen tegen kwam.groetjes adrie sjannet arian romy en de kleine enzo doeiiii

• 27 Augustus 2007 - 18:24

Tientje:

We hebben het gisteravond al een keer gezegd, maar om het dagboek ook maar even in te wijden: Een hele fijne vakantie en geniet er samen van!
    The Gassdonkeys

• 28 Augustus 2007 - 06:03

Helma:

Ha luitjes,ik wil julli heel veel plezier wensen maar dat zal zeker wel lukken,een hele fijne vakantie en geniet ervan xx