Hans Klok - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu Hans Klok - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Hans Klok

Door: De Polotjes

31 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn gisteren even naar Planet Hollywood geweest en even gekeken voor kaartjes van Hans Klok we denken wel dat we gaan, we zijn hier nu toch of het iets is ?

We zijn naar downtown geweest is toch wel heel mooi daar heel anders als de strip zeker omdat je daar denk dat het klein is maar daar is het ook heel groot.

Het weer is hier echt heel erg warm daar moet je dus echt tegen kunnen misschien dat we daar nog aan wennen :D

We gaan nu even naar Luxor en even naar Excalibur kijken en snuffelen.

Zo nog even en dan gaan we naar Celine weer even een genieten van de mooie show!! (Vrijdag)

Groetjes uit het warme Las Vegas (44Graden)

De Polotjes
what happens in vegas stays in vegas

• 30 Augustus 2007 - 19:09

Dini En Rene:

Hey Polotjes,

Lijkt me leuk zo'n show van Hans Klok bijwonen,Die is wel erg goed he!
    En het verheugen op de Big Show is al begonnen lees ik.
    Rene is weer erg jaloers op jullie hoor!!!
    Geniet er maar van voor hem mee!! Hahaha

Groetjes vanuit een kil Nederland vandaag,
    Dini en Rene en de Kids

• 30 Augustus 2007 - 19:23

Rian :

Hallo mazzelaars
    Ik kijk uit naar jullie berichtjes wat heerlijk die temperatuur, die hebben wij alleen als we hard aan het werken zijn!!
    en Cristel jij weet wel dat we dat vaak doen ????
    Wat raar dat je naar Las vegas gaat om Hans Klok te zien, maar dat zal wel met meer show zijn dan in Nederland.
    Ik wens jullie nog vele fijne dagen toe
    en ik blijf alles goed volgen. Hier gaat alles prima maar wel een stuk rustiger nu jij er niet bent, je haalt de schade wel weer in als je terug bent maar daar hoef je voorlopig nog niet aan te denken.
    Heel veel groeten van het super asitoteam

• 31 Augustus 2007 - 17:52

DE BLOMMETJES:

leuk julie ff gesproken te hebben vanavond is het dan zo ver celineeeeeeeeeeeeeeeeeeeee doe ze de groeten uit den bosch hahah .
    zeg nog ff waar ik die klacht moet indienen ben het alweer vergeten suf he.
    Nou de groetjes en tot schrijfs.. knuffels en kus xxx