Het is zo ver - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu Het is zo ver - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Het is zo ver

Door: De Polotjes

31 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag gaan we naar Celine, kriebel kriebel :D we zitten vooraan in het midde dus dat komt helemaal goed.

Even iets over deze pagina's met berichten zetten ik hoor dat het moeilijk gaat soms om hier iets te plaatsen heb aan mijn zus gevraagt of ze even de Helpdesk een berichtje wilt sturen waarom dat is, hoop dat het snel wordt opgelost.

vandaag gaan we even naar de Shoppingmall en naar The Italiaan :D
misschien dat we met de gondel gaan maar dat weten we niet zeker of ze moeten nieuwe lijsten hebben dan wel.

Het was gisteren goed aan het waaien maar de lucht was heel warm dus geen verkoeling we zijn meteen even naar Luxor geweest daar is binnen veel verandert we moesten goed kijken hoe en wat.

Even een berichtje voor nicolay als je dit leest ik kan niets in jou gasteboek zetten als ik op schrijf in gasteboek druk komt er te staan dat hij gehackt is?

Groetejs De Polotjes (nog steeds 44 Graden in Vegas)

• 31 Augustus 2007 - 21:02

Dini En Rene:

Hey Polotjes,

Wat zullen jullie genieten van de show vandaag daar.Klopt ja dat er steeds problemen zijn met de berichtjes.
    Mirella klaagde ook al dat ze niks kon plaatsen.
    Hopelijk gaat het nu wat beter met behulp van de helpdesk.
    Heel veel plezier nog en we horen het wel he hoe de show was.
    Kan rene weer groen zien van jalouzie hahaha

Groetjes Dini en Rene en de Kids

• 01 September 2007 - 06:37

Nicolay:

Hoi,

Yep mijn gastenboek is gehacked, dat is ..... Ik hoop dat deze spoedig weer in de lucht is. Ik geniet net als de vorige keer van jullie verslag. Het blijft leuk om bijna "live" mee te genieten van iemands Las Vegas avontuur. Ik neem jullie site op bij mijn reisverslagen zodat nog meer mensen kunnen genieten.

Nicolay
    www.ilovelasvegas.nl

• 01 September 2007 - 09:13

Wil Vennik:

Wat bedoelen jullie met nieuwe lijsten voor de gondel??
    Hebben jullie nog kaartjes gekocht voor Hans Klok en zo ja hoe was hij?
    Celine zijn jullie al geweest en hoop en ik denk dat deze show perfect was.
    Nog prettige dagen

• 01 September 2007 - 10:44

Rayes:

Hoi hoi.

Is het al een beetje beter uit te houden kwa tempratuur?
    Hebben jullie weer genoten van Celine, zal vast!
    Ben wel benieuwd wat jullie reactie als jullie naar Hans Klok gaan.
    Is het nou wel een goede show of valt het tegen?
    Zit de zaal wel vol of niet?

Groetjes Rayes.