Drukke dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu Drukke dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Drukke dag

Door: Polotjes

05 September 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag een drukken dag gehad het is nu 1:45 en we zijn net terug en gaan zo naar bed toe het is in nederland nu 10:45 dus jullie net wakker. :D

We gaan morgen of straks onze koffers pakken zodat we dat niet smorgens hoeven te doen en dan op naar New York, heb nog even naar het weer gekeken voor New York een gemiddelde over de aan komende 10 dagen van 28 Graden met 25 tot 35 % kans op regen dus dat is mooi weer iets koeler als hier gelukkig.

We zijn vandaag naar stratostower geweest maar er stond zoveel windt daar boven dat foto's maken gewoon weg niet ging helaas heb er wel wat gemaakt maar zijn niet zo mooi denk ik moet ik nog even thuis bekijken.

We hebben vandaag ook heel wat mooie auto's gezien die we niet kunnen betalen ja somigen wel maar er waren er bij van meer dan 3 miljoen dollar! heb er wel foto's van gemaakt. :D

Vogeltjes bekijken hebben we ook gedaan in de Flamingo dat was wel leuk maar heel klein en heel erg warm en hele mooie kooikarpers gezien zo veel en zo groot echt gaaf.

Het volgende bericht zal denken wij wel pas van uit New York komen weten we niet zeker maar dat zien jullie dan wel weer.

Van deze kant de groetjes en tot tiepse.

Nog iedereen bedankt voor de sms'jes jammer dat deze site het niet zo goed doet als de ander jaren zal toch zelf nog eens klagen.

Groetjes De Polotjes

• 05 September 2007 - 09:12

De Valkies:

test

• 05 September 2007 - 09:17

De Valkies:

Hallo christel en gio,jullie hebben al veel leuke dingen gedaan.
    Wij hebben alles gevolgd,alleen helaas geen berichten kennen plaatsen.
    Ik heb mijn eigen elke dag suf getypt,om vervolgens een foutmelding te krijgen.
    Maar vanuit een fris nederland nog veel plezier,en een goede vlucht naar new york.
    Kusjes de valkies

• 05 September 2007 - 09:22

Wilbert En Miranda :

slaap zacht en ik hoop tot jullie nog veel plezier hebben

• 05 September 2007 - 12:27

Wil:

test

• 05 September 2007 - 12:28

Pat En Miran:

hopelijk lukt deze wel?!

Lekker genoten van las vegas? maar inderdaad wel heet. maar dat mocht jullie pret zeker niet drukken. zal allemaal wel weer goed zijn gegaan daar zo... Voor morgen een hele goede vlucht gelukkig is het daar iets koeler zo dat je ietsje meer kan gaan beleven zonder dat je je de .... zweet......
    Lekker op naar New York veel plezier en lekker blijven tiepen zodat wij alles kunnen volgen.
    gr. Miran en Pat

• 05 September 2007 - 12:30

Wil:

Hallo Polotjes, merk dat het nu weer lukt om berichten te plaatsen.
    Was nog benieuwd of jullie de kaartjes voor Hans Klok gewoon hadden gekocht of via 4tonight??
    Wens jullie een zeer goede vlucht en hele fijn dagen in New York

• 05 September 2007 - 13:48

Rayes:

Hoi Polotjes!

Zit het er nu alweer op voor jullie in Vegas?
    Wat gaat dat snel dan zeg.
    Maar wel een mooi vooruitzicht dat New York nu aan de beurt komt!!

Ben benieuwd naar jullie foto's!

Groetjes Rayes.

• 05 September 2007 - 19:07

De Blommetjes:

xxx

• 05 September 2007 - 19:07

Polotjes Wij Zelf:

Hallo wil en andere.

Wij zijn naar gewoon naar Hotel Planet gegaan en daar de kaartjes gekocht we konden uit kiezen waar we wilde zitten geen probleem, maar koop je kaartjes koop ze dan wel voor aan dan kan je Pamela beter zien :D die ziet er goed uit!

auw krijg net een pats tegen mijn kop van mijn vrouw! :D

• 05 September 2007 - 19:10

De Blommetjes:

hallo nou op naar new york ben benieuwd op 11 sept,wat ze dan gaan doen.
    met lucky(de bende maker met zijn kattegrid)gaat het goed .
    de groetjes knuffels xxxx

• 05 September 2007 - 19:11

Polotjes Wij Zelf:

Hoi Blommetjes wij zijn net dat jij tegelijk met ons een berichtje hebt geplaatst we zitten nog even in de chatbox misschien dat we er nog zijn als jij ook komt :D

groetjes de polotjes

• 05 September 2007 - 19:26

De Witjes:

ik hoop dat het deze keer wel een keer geplaatst word.wij hebben jullie wel gevolgd met ralles wat jullie gedaan hebben.jullie hebben het weer goed naar jullie zin.en deze keer natuurlijk bruin terug???een hele goede reis naaor newyork.groetjes a3 sjannet arian romy en de kleine enzo doeiiiii

• 06 September 2007 - 09:45

Mirella :

Hoi hoi,

Ik hoop dat jullie inmiddels goed zijn aangekomen in New York..
    Ik wens jullie nog heel veel plezier...
    Ik lees met jullie mee,

Dikke kus en knuffels natuurlijk,

Mirella

• 06 September 2007 - 13:56

Nancy :

hey kristel ik zie wel dat je het naar je zin hebt daar...
    sorry dat ik niet eerder iets heb laten weten maar dat komt dat tarik weer in het ziekenhuis was komen te liggen...
    weer zijn maag echt kut maar ja jullie in ieder geval een fijne vakantie en ik zie je weer snel ook de groeten aan je man natuurlijk groetjes en heel veel kusjessssss nancy