New York laatste dag Las Vegas - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu New York laatste dag Las Vegas - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

New York laatste dag Las Vegas

Door: Polotjes

06 September 2007 | Verenigde Staten, New York

Zo zijn we weer, naar een lange maar heel gezellige dag in Las Vegas, we hadden bij de Belagio afgesproken met mensen van het forum, het was heel gezellig en laat geworden we waren om 02:45 in onze kamer om er om 04:45 weer uit te gaan om naar het vliegveld te gaan naar New York.

We zijn ook nog even in een Ford mustang cabrio over de strip gereden met Pim en Margo kei tof man. (dat doen wij volgend jaar ook) :D

De vlucht naar New York is goed gegaan Christel heeft de hele weg spelletjes gespeelt voor maar 5$ ze had nog niet genoeg van Las Vegas LOL.

We zitten nu in het Hotel Holiday inn waar we in 2005 ook zaten, alleen kijken we nu niet op de straat kant maar achter op een tuin.

We zijn al even wezen eten bij Morning Star die is heel goed en niet duur :D

zo ff genoeg voor nu ben bek af heb bijna 29 uur niet geslapen gaan we nu inhalen.

Groetjes en tot morgen maar weer!

De Polotjes (Nu van uit New York)

• 07 September 2007 - 05:44

Hey Polotjes:

Jullie hebben het nog steeds erg naar jullie zin zo te lezen.
    Kan ook niet anders natuurlijk in zo'n superland!
    Hopelijk voor jullie is de temperatuur in NY een beetje beter dan in Las Vegas.
    Als het maar droogt blijft he en niet zoals ik van de week las dat er regen voorspelt was.
    Zou zonde zijn van jullie vakantie.
    Geniet ervan daar in NY en tot schrijfs.

Groetjes
    Dini en Rene en de kids

• 07 September 2007 - 06:46

Ilbert En Miranda:

slaap zacht in new york

• 07 September 2007 - 18:16

De Valkies:

Zo wij zien dat jullie weer veilig in new york zijn aangekomen.
    Wij hopen dat jullie ook veel plezier in the big apple hebben.
    Groetjes van de hard werkende thuisblijvers.
    xxxxxxxxDe Valkies

• 07 September 2007 - 18:38

De Witjes:

goed geslapen? blij dat jullie weer zijn aan gekomen.we horen wel weer of jullie het hier ook naar jullie zin hebben.groetjes de witjes