uptown - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu uptown - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

uptown

Door: Polotjes

Blijf op de hoogte en volg

09 September 2007 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal daar zijn we weer.
we zijn vandaag met de bus uptown geweest door harlem gereden het is daar heel mooi.

Ook hebben we geeten bij stardust dat is een restaurant waar de obers ook zingen allemaal rock en roll platen.
Daarna zijn we ff over de markt gelopen leek wel de dappermarkt.

Nu zitten we in ons hotel bij te komen van de lange dag.


Groetjes vanuit de Big Apple de Polotjes

  • 09 September 2007 - 07:09

    Dini En Rene:

    Hey Polotjes,

    Jullie hebben het nog steeds goed naar jullie zin zoals we kunnen lezen.
    Wat gezellig zeg zo'n restaurant waar zelfs de obers zingen.Daar zou ik ook weleens willen eten.
    En Christel als je wint dan komen we het kaartje wel brengen hoor :P

    Groetjes
    Dini en Rene en de Kids

  • 09 September 2007 - 07:55

    De Witjes:

    hoi kijken jullie wel uit met de kilo s het is wel vacantie maar toch zonder als er alles weer bijkomt.met al die restaurants.maar jullie hebben het goed naar jullie zin dat is eindelijk het balangrijkste.groetjes doeiiii.de hele fam de witjes

  • 09 September 2007 - 11:31

    Lucky:

    hallo pap en mam.
    ik ben weer beter en kan dus nu een stukje schrijven,ik heb het ook naar mijn zin hier.
    Ik moet wel een andere kattebak met een klepje (voor de steentjes)anders mag ik hier niet meer logeren,maar dat doen jullie wel he?Enne ik zit hier heel vaak op het balkon in de zon ,lekker hoor,ze hebben zelfs op de stoel een kussentje voor mij neergelegd!!als ik ga slapen ga ik naar Tommy toe gezellie.Nou een kusje en een pootje van jullie eigen snoezepoes Lucky

  • 09 September 2007 - 18:21

    De Valkies:

    Hallo nog bedankt voor het berichtje en belletje met frans zijn verjaardag.
    Kijken jullie nog voor wat nieuwe snufjes,uit de states is altijd leuk om te zien.
    We hopen dat jullie nog een paar dagen kunnen hoppen en zo veel zien van the big apple.
    Groetjes en tot ziens de valkies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 September 2007

Thuis :(

12 September 2007

Laatste dag

11 September 2007

09-11

11 September 2007

Veronica

10 September 2007

All loops

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 49492

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2007 - 13 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: