Hans Klok - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu Hans Klok - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van polotjes3 - WaarBenJij.nu

Hans Klok

Door: De Polotjes

01 September 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo gisteren naar Celine geweest die was gewoon weg helemaal super, maar de show was anders als vorig jaar? Waarom weet ik niet misschien omdat dit het laatste jaar is?

We zijn nog niet gaan kijken naar nieuwe foto lijsten bij de Venitian, maar dat komt nog wel, kijken of 'onze' gondelier :D er is waar we al 2 foto's mee hebben gemaakt.

Naar Hans Klok gaan we vandaag we konden plaatsen uitzoeken, maar er zijn niet veel plaatsen die ze gebruiken de helft van de zaal wordt niet gebruikt. :D

Straks even naar Stratostower :D even genieten van de hoogte dat kan je daar heel goed, en ff bufetten we hebben vreet lust. :D

Nou het is me toch wat het wordt vandaag iets koeler maar 43 Graden maar dat is nu steeds beter uit te houden.

we zijn er weer van tussen hoop dat het nu iets beter gaat met het plaatsen van berichten!

Groetjes De Polotjes

• 01 September 2007 - 16:49

De Polotjes:

even tesen of het hier wel gaat

• 01 September 2007 - 16:52

De Polotjes:

vanaf hier werkt het goed hoop ook bij jullie

Groetjes De Polotjes

• 01 September 2007 - 18:19

Anneke En Petra:

Ha polotjes.

we hadden al een reactie geplaatst maar die kwam er niet op. jullie vermaken je prima zo te horen. maar dat kan ook niet anders. stratostower is altijd leuk he. de temperatuur staat onswel aan. kunnen we overdag lekker bakken in de zon en 'savonds de strip op. hebben julle al veel gegokt en gewonnen. zijn ze daar voorbereid op onze komst?
    veel plezier nog

groetjes

• 02 September 2007 - 10:38

Dini En Rene:

Hey Polotjes,

Beetje bijgekomen van de mooie show van Celine?Zal wel weer gigantisch mooi zijn geweest.
    Laat je niet teveel betoveren he bij Hans Klok hahahaha.
    Jammer dat het nu zo koud is geworden bij jullie :P hahaha
    Veel plezier vandaag bij de show en tot schrijfs.

Groetjes Dini en Rene en de Kids